Voeg je auto toe
Mopar connect / Mopar connect

Mopar Connect Kit + 12 maanden connected services voor Abarth, Fiat, Lancia e Fiat Professional

Op voorraad
Prijs: € 297,66
Levering op uw adres Levering aan de dealer

Geplande leveringsdatum: 24/04/2024

DESCRIPTION
BeschrijvingSportief, opvallend of juist geschikt voor kinderen: kies de accessoires die het best bij uw stijl passen. Voeg een persoonlijke touch toe met de bagagedrager, de lichtmetalen velgen, de elektronische apparatuur en alles wat het rijden met uw auto nóg plezieriger kan maken. Als u op zoek bent naar de ideale oplossing voor uw auto van de FCA-groep, vindt u onder de originele accessoires van Mopar vast en zeker het product dat perfect bij uw behoeften en uw persoonlijkheid aansluit. Mopar is het aftersales brand van de voertuigen van FCA en wordt overal ter wereld erkend als referentiepunt voor auto-eigenaars en liefhebbers die originele onderdelen en accessoires voor hun auto van de FCA-groep zoeken. De afbeelding van het voor verkoop aangeboden product is louter indicatief en dient uitsluitend ter illustratie.
Korte BeschrijvingDankzij de Mopar Connect-services, beschikbaar via de app Uconnect LIVE en het portaal www.driveuconnect.eu, rijdt u veilig met my:Assistant, bewaakt en controleert u uw auto in realtime met de functies op afstand van my:Car en my:RemoteControl, beheert u uw ritten met my:Journey. De prijs is inclusief 12 maanden service. Wanneer de Mopar Connect-services verlopen, kan de dealer het abonnement verlengen via het portaal Link.e.Entry, deel Service Contract > Nieuw contractvoorstel. De verlenging is verkrijgbaar in twee pakketten: -LIGHT, inclusief de services my:Car, my:RemoteControl en my:Journey -FULL, inclusief de services my:Car, my:RemoteControl, my:Journey en my:Assistant De services kunnen voor 12, 24 of 36 maanden worden verlengd. MOPAR CONNECT-SERVICES: my:Assistant staat 24 uur per dag voor u klaar. Met Hulp bij Ongevallen wordt u in geval van een harde botsing gebeld door een operator en kunt u bijstand vragen op de plaats van het ongeval. Als uw auto een probleem heeft, kunt u bijstand vragen van de pechhulpservice. Verder is uw voertuig met Hulp bij Diefstal in staat om niet-gemachtigd slepen te detecteren en de bijstand te activeren door de positie van het voertuig naar de centrale te sturen. Via my:RemoteControl kunt u de portieren op afstand vergrendelen of ontgrendelen*, de kofferbak ontgrendelen, de waarschuwingsknipperlichten inschakelen en uw auto op de kaart lokaliseren. Bovendien kunt u met Activeer Meldingen worden gewaarschuwd wanneer uw voertuig een vooraf ingesteld gebied verlaat of wanneer de ingestelde snelheidslimiet wordt overschreden. *Portieren vergrendelen/ontgrendelen is niet beschikbaar op voertuigen met volumetrisch alarm. my:Car geeft u via uw smartphone realtime informatie over uw voertuig, zoals het brandstofpeil/accupeil of de bandenspanning. Met my:Journey kunt u uw verplaatsingen met data, kaarten en persoonlijke opmerkingen weergeven en beheren. De voordelen van Mopar Connect houden niet op met de services voor autobezitters, die toegankelijk zijn vanaf de mobiele Uconnect LIVE-app en vanaf de website. Dankzij de telematische gegevens van uw auto kunt u namelijk bijdragen aan een constante verbetering van de ervaring met Mopar Connect en profiteert u van exclusieve voordelen, die in samenwerking met de marktleiders in uw sector zijn ontwikkeld.
TECHNICAL_DATA
TitelMopar Connect Kit + 12 maanden connected services voor Abarth, Fiat, Lancia e Fiat Professional
Gewicht (kg)0.400000
FabrikantFCA
Hoogte (mm)220
Hoeveelheid Per Verpakking1
Lengte (mm)160
Breedte (mm)90

VERZENDING

Voor elk product wordt onmiddellijk de voorziene leveringsdatum aangegeven: de datum bevindt zich net boven de toets “In de winkelwagen”. Wij streven ernaar uw bestelling binnen enkele dagen na aankoop klaar te maken en te verzenden; alle verzendingen gebeuren via expreskoerierdienst.

U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling wordt overhandigd aan de koerier. Verder kunt u de status van de verzending altijd in uw persoonlijke account op onze Store controleren, of op de website van de koerier aan de hand van de trackingcode.

Het volume van elke verzending wordt zoveel mogelijk geoptimaliseerd, opdat u altijd de meest gunstige kosten krijgt aangeboden.

De definitieve kosten kunnen variëren afhankelijk van de hoeveelheid en de aard van de bestelde producten en de bestemming; de totale kosten worden rechtstreeks in de winkelwagen aangegeven nadat u uw gegevens heeft ingevoerd.

RETOURZENDINGEN

Bent u van gedachten veranderd, of is er een probleem en wenst u producten retour te zenden? Geen probleem.

Log in op uw persoonlijke account: hier kunt u voor elke verzonden bestelling met één klik de retourzending aanvragen.

Geef de reden aan en selecteer de betreffende artikelen; u ontvangt vervolgens alle aanwijzingen om automatisch te organiseren dat het pakket wordt opgehaald door een van onze expreskoerierdiensten.

Nadat we het pakket hebben ontvangen en op zijn intacte staat hebben gecontroleerd, wordt onmiddellijk opdracht gegeven voor de terugbetaling, met dezelfde betalingswijze gebruikt voor de aanschaf en in ieder geval volgens de methoden en voorwaarden aangegeven in de betreffende paragrafen van de Verkoopvoorwaarden, die u hier kunt raadplegen.